حاشیه های " جومونگ "در تهران/تصاویر

بازیگر نقش «جومونگ» با توضیح این که «یکم اکتبر «روز نظامی» در کشور کره و روز تولید اوست» گفت: چون در این روز به دنیا آمدم پدر و مادرم نام «ایل گوک» را برای من انتخاب کردند.

به گزارش ایسنا، ‌سونگ ایل‌گوک در نشست خبری امروز 27 مرداد ماه در تالار همایش‌های صداوسیما با بیان این که «جومونگ» در کشور کره نیز واقعا معروف است ادامه داد: تا به حال چند سریال تاریخی مانند «جواهری در قصر» در کره‌جنوبی ساخته شده است، ولی مانند «جومونگ» با بازتاب مخاطب مواجه نشده است. در واقع «جومونگ» موسس سلسله‌ی گوگوریو است که همزمان با سلسله هخامنشیان در ایران است. با ساخت این سریال ، لباس محلی آن زمان با «جومونگ» در یک سریال به نمایش درآمد.


این بازیگر در پاسخ به این پرسش که آیا فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی در کره پخش می‌شود و آیا به بازی در کنار کدام یک از بازیگران بین‌المللی علاقمند است؟ اظهار کرد: اکنون متوجه شدم که سریال «امپراتور دریا» نیز در ایران پخش شده است و از این بابت خوشحالم. چون این مجموعه برای من اثر مهمی محسوب می‌شود. در کره تا به حال سریال‌های ایرانی پخش نشده است، ولی چند فیلم سینمایی مانند «بچه‌های آسمان» روی آنتن رفته است.

او اضافه کرد: تمام بازیگران، کارگردانان و هنرمندان، معلم من هستند؛ و باید از آن‌ها بیاموزم. بنابراین نمی‌توانم از بین آن‌ها یک فرد را انتخاب کنم و آرزومندم که بتوانم با همه آن‌ها همکاری کنم.


سونگ در پاسخ به این پرسش که آیا نسخه‌ی دوبله شده به فارسی «جومونگ» را دیده است، گفت: متاسفانه هنوز این نسخه را ندیدم. ولی علاقه‌ی زیادی به دیدن گوینده‌ی نقش «جومونگ» و شنیدن صدای او دارم.


او با اشاره به دوبله «افسانه جومونگ» به زبان چینی اظهار کرد: از طریق یکی از دوستانم متوجه شدم که این سریال به زبان چینی دوبله شده است. وقتی آن را دیدم برایم بسیار جالب و در عین حال خنده‌دار بود. البته کیفیت آن به گونه‌ای بود که چند روز گریه می‌کردم و نمی‌توانستم بخوابم. البته امیدوارم دوبله‌ی این سریال به فارسی این گونه نباشد.

بازیگر سریال «امپراتور بادها» درباره تولید فیلم و سریال در کره گفت: در کره در سال بیش از 100 فیلم و سریال ساخته می‌شود که با یکدیگر رقابت دارند.


او با بیان این که ایران تاریخ و تمدن عظیمی دارد، اظهار کرد: من به این مورد اهمیت زیادی می‌دهم. البته ایرانی‌ها به داستان‌های قهرمانی خیلی معروف هستند. «جومونگ» هم داستان یک قهرمان است، بنابراین بین او و داستان‌های ایرانی شباهت‌هایی وجود دارد.

سونگ درباره‌ی علت موفقیت سریال «جومونگ» گفت: نکات مختلفی برای موفقیت این سریال وجود دارد؛ داستان این مجموعه یکی از آن‌ها است؛ همین مساله باعث موفقیت این مجموعه در ایران و کره شده است.

او اضافه کرد:‌ شنیده‌ام ترافیک تهران سنگین است. البته در کره هم چنین وضعیتی وجود دارد و در زمان پخش سریال «جومونگ» این ترافیک کاهش می‌یابد.


این بازیگر در پاسخ به این پرسش که آیا در زمینه تئاتر نیز فعالیت داشته و به کدام یک از رسانه‌های سینما،‌تئاتر و تلویزیون علاقه‌ی بیشتری دارد، گفت: متاسفانه فعالیت تئاتری نداشته‌ام. چون من در امتحان تلویزیون شرکت کردم. با این حال واقعا به فعالیت در تئاتر علاقمندم و در کنار سینما و تلویزیون برای من یکی هستند.

او در پاسخ به این پرسش که با توجه به وجود صحنه‌های رزمی در سریال افسانه‌ای «جومونگ»، آیا پیش از تصویربرداری تمریناتی در این زمینه انجام داده است، گفت: رزمی کار نیستم. ولی سه ماه پیش از بازی در این سریال تمرینات زیادی کردم. به ویژه در زمینه اسب‌سواری؛ به طوری که تمام صحنه‌های اسب‌سواری را خودم بازی کردم.

سونگ در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره اطلاع او از خودکشی پسری به خاطر سوسانو و مرگ پسری چهار ساله گفت: تسلیت عرض می‌کنم که پسری به خاطر جومونگ و سوسانو خودکشی کرد و برای نخستین بار این مساله را شنیدم اصلا فکر نمی‌کردم که دیدن یک مجموعه باعث چنین اتفاقاتی شود. از طرف دیگر خوشحالم چرا که این مسائل نشان دهنده شهرت جومونگ و طرفداران زیاد او در ایران است.

او اضافه کرد: تمام پسران کره‌یی عاشق سوسانو هستند. بنابراین به نظر می‌آید آنان رقبای زیادی دارند.

این بازیگر در پاسخ به این پرسش که آیا از وجود خیابان سئول در تهران و خیابان تهران در سئول آگاهی دارد، گفت: زمانی که ارتباط صمیمانه ایران و کره آغاز شد قرار شد در کره خیابان تهران و در ایران خیابان سئول نامگذاری شود البته خیابان تهران معروف‌ترین و گران‌ترین خیابان کشور کره است.

سونگ در پایان این نشست اظهار کرد: اگر بار دیگر به ایران دعوت شوم حتما به این کشور سفر می‌کنم.

به گزارش ایسنا، این مراسم با حضور اندی کیم مدیرکل ال جی در ایران، حسین دیلمی رییس هیات مدیره گلدایران و حسین تنهایی قائم مقام هیات مدیره گلدایران برگزار شد و کیم و تنهایی در ابتدای این مراسم درباره علت دعوت از سونگ ایل گوک به کشورمان و محصولات این شرکت سخن گفتند.



***در حاشیه:

ـ قائم مقام هیات مدیره گلدیران درباره برنامه‌های دیگر سونگ در ایران گفت: او قرار است از محک(موسسه حمایت از بیماری‌های سرطانی) بازدید کند. علاوه بر آن در یکی از مراسم که با حضور عوامل دوبله‌ی سریال «افسانه جومونگ» برگزار می‌شود،‌ ترجمه صحبت‌های سونگ با صدای علیرضا باشکندی ـ مدیر دوبلاژ افسانه جومونگ و گوینده این نقش ـ به استحضار شرکت کنندگان می‌رسد.

ـ گفتنی است بازدید سونگ از موزه سینما و ملاقات با برخی هنرمندان که نیکی کریمی از جمله‌ی آن‌ها است از دیگر برنامه‌های این بازیگر کره‌یی در سفر به ایران است.

ـ بیش از 100 عکاس و خبرنگار برای پوشش نشست خبری سونگ ایل گوک به سالن همایش‌های صداوسیما آمده بودند.

ـ زمانی که سونگ پشت میز کنفرانس مطبوعاتی قرار گرفت عکاسان او را احاطه کردند. به گونه‌ای که او قابل رویت نبود.

ـ اندی کیم مدیرکل شرکت ال جی در ایران از خبرنگاران پرسید، جومونگ سنتی را بیشتر می‌پسندید یا تیپ به روز او را؟

اندی کیم مدیرکل شرکت ال جی در ایران درباره این بازیگر کره‌یی و جومونگ گفت:‌ اکنون سونگ و جومونگ به قسمتی از زندگی مردم ایران تبدیل شده است. مهم‌تر از آن شخصیت سونگ و سریال جومونگ است که با اهداف شرکت ما هماهنگی زیادی دارد که از جمله آن طراحی زیبا، تکنولوژی هوشمند و هماهنگی کامل با زندگی مردم است.

او درباره سونگ گفت: او هواداران زیادی در کشورهای آسیایی دارد. سونگ نوه‌ی یکی از مهم‌ترین ژنرال‌های کره‌ای است که جان خود را برای استقلال میهن‌اش فدا کرد به همین دلیل شخصیت او به عنوان شهروندی نمونه شناخته می‌شود.

در ادامه تنهایی قائم مقام هیات مدیره گلدیران گفت: ال‌جی برای تداوم فعالیت‌های خود به غیر از مسیرهای مرسومی مانند خدمات و کیفیت مناسب تلاش می‌کند به نوع دیگری با مردم تعامل داشته باشد. بنابراین حامی مالی محصولات فرهنگی مانند کلاه قرمزی و سروناز در سینما قدس و گروه آرین بوده است. در حال حاضر نیز با توجه به استقبال مردم از سریال افسانه‌ای جومونگ، سونگ را به ایران دعوت کردیم تا با شادی‌ و استقبال مردم از سریال افسانه‌ای جومونگ و این بازیگر همگام باشیم.

او خبر داد: فیلمی مستند از ابتدای ورود تا خروج سونگ از ایران تهیه و برای همه مشتریان خود ارسال می‌کنیم و علاقمندان هم می‌توانند در این زمینه به سایت گلدایران مراجعه کنند. امیدواریم که سفر سونگ به ایران همکاری‌های بیشتری بین کشور ایران و کره به وجود آورد.

ـ از این بازیگر درباره علاقه خود به ورزش و رنگ‌های قرمز و آبی پرسیده شد که پاسخ داد: عاشق ورزش کردن هستم و در مواقع بیکاری حدود شش ساعت به این کار می‌پردازم. از میان رنگ‌ها هم به آبی علاقمندم و هم قرمز و موقع ورزش یا کاملا آبی می‌پوشم یا کاملا قرمز. البته رنگ مشکی را هم دوست دارم.

ـ این کنفرانس خبری قرار بود ساعت 14 آغاز شود ولی با یک ساعت و 35 تاخیر ساعت 15 و 35 شروع شد که استقبال مردم از این هنرمند یکی از دلایل این تاخیر عنوان شد.

ـ پشت در تالار همایش‌های صداوسیما چند تن از علاقمندان این بازیگر کره‌ای با در دست داشتن گل‌هایی مشتاقانه انتظار خروج او را از این مکان می‌کشیدند اما در نهایت موفق به دادن گل‌ها و گرفتن امضاء نشدند.

لینک باکس آنلاین پرشین گروپ

لینک باکس چیست:
لینک باکس یک جعبه اینترنتی محسوب می شود که در آن پیوند های (لینک های) زیادی وجود دارد. لینک باکس ها به منظور معرفی سایتها و وبلاگها درست میشوند و مزایای زیادی دارند. از جمله این فایده های لینک باکس ها افزایش کاربران اینترنتی و دسترسی آسان تر به مطالب سایتها و وبلاگ ها و مهمترین این مزایا بالا بردن کاربران وبلاگ شما به حد زیاد است.


چگونه کاربران وبلاگ شما افزایش زیادی می یابند؟


"با قرار دادن این لینک باکس در وبلاگتان می توانید کاربرانتان را تا حدّ زیادی افزایش دهید. " چگونه؟ شما برای قرار گرفتن وبلاگتان در این لینک باکس باید این لینک باکس را در وبلاگتان قرار داده و به ما اطلاع دهید. هزاران نفر برای قرار گرفتن لینکشان متقابلا این کار را انجام میدهند و این لینک باکس در سایت یا وبلاگ هزاران نفر قرار می گیرد. دوباره کسانی که به وبلاگ این افراد سر می زنند این لینک باکس را می بینند و برای اینکه در آن عضو شوند همین کار را انجام میدهند. تا اینکه این لینک باکس در میان میلیون ها کاربر اینترنتی قرار می گیرد ... و لینک شما هم چه بخواهید و چه نخواهید در بین این همه کاربر هست و بازدید های شما سر به فلک میکشه و ...

اولین گام برای ثبت وبلاگ یا سایت شما در این لینک باکس :

برای عضویت در این لینک باکس سه کار لازم است: 1. قرار دادن لینک ما به نام لینک باکس ستاره و آدرس http://ogpw-box.blogfa.com 
2. قرار دادن این لینک باکس در وبلاگ یا سایتتان (جهت اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع راهنمایی های زیرین را به دقت بخوانید)
3. اطّلاع دادن به ما ( از طریق لینک پایین صفحه)

:: بعد از انجام این کارهای اندک لینک شما در لینک باکس  آنلاین پرشین گروپ نمایش داده می شود ::

 

 

چگونگی قرار دادن لینک باکس در وبلاگ یا سایت شما :

برای این کار باید کد لینک باکس  را کپی کرده و در قسمت ویرایش قالبتان  قرار دهید.

اگر تمامی موارد بالا را انجام داده اید لینک خود را اضافه کنید تا در اسرع وقت لینکتان را به لینک باکسمان اضافه کنیم

با تشکر لینک باکس آنلاین پرشین گروپ


[ کد را کپی کنید ]

اهنگ موبایل زنگ خور جدید با کلاس در مجموعه Mobile Ringtones Pack

اهنگ موبایل زنگ خور جدید با کلاس در مجموعه Mobile Ringtones Pack

مجموعه اهنگ موبایل زنگ خور Mobile Ringtones Pack این مجموعه دارای گلچینی زیبا از زیبا ترین اهنگ های موبایل است که با فرمت ام پی تری اماده دانلود شده است

ringtones

دانلود - Download Link

لینک دانلود کمکی - Mirror Link

حجم: 7.04 مگابایت

رمز: www.mihandownload.com

اس ام اس عاشقانه

شوقی، که چو گل دل شکفاند، عشق است

ذهنی، که رموز عشق داند، عشق است

مهری، که تو را از تو رهاند، عشق است

لطفی، که تو را بدو رساند، عشق است
*عراقی*

-_-_-_-_-_-_-_-_-_setupmobile_-_-_-_-_-_-_-_-_-

چشمت که فسون و رنگ میبارد ازو
افسوس که تیر جنگ میبارد ازو

بس زود ملول گشتی از هم نفسان
آه از دل تو که سنگ میبارد ازو

حافظ….

-_-_-_-_-_-_-_-_-_setupmobile_-_-_-_-_-_-_-_-_-

گویند بهشت و حور و کوثر باشد
جوی می و شیر و شهد و شکر باشد

پر کن قدح باده و بر دستم نه
نقدی ز هزار نسیه خوشتر باشد

-_-_-_-_-_-_-_-_-_setupmobile_-_-_-_-_-_-_-_-_-

من آن ابرم که می خواهد ببارد
دل تنگم هوای گریه دارد
دل تنگم غریب این در و دشت
نمی داند کجا سر می گذارد
ابتهاج

-_-_-_-_-_-_-_-_-_setupmobile_-_-_-_-_-_-_-_-_-

عشق رخ یار بر من زار مگیر
بر خسته دلان رند خمار مگیر

صوفی چو تو رسم رهروان می دانی
بر مردم رند نکته بسیار مگیر

حافظ

-_-_-_-_-_-_-_-_-_setupmobile_-_-_-_-_-_-_-_-_-

با دوست چنانکه اوست می‌باید داشت
خونابه درون پوست می‌باید داشت

دشمن که نمی‌توانمش دید به چشم
از بهر دل تو دوست می‌باید داشت

سعدی

-_-_-_-_-_-_-_-_-_setupmobile_-_-_-_-_-_-_-_-_-

من حاصل عمر خود ندارم جز غم
در عشق ز نیک و بد ندارم جز غم

یک همدم باوفا ندارم جز درد
یک مونس نامزد ندارم جز غم

حافظ

-_-_-_-_-_-_-_-_-_setupmobile_-_-_-_-_-_-_-_-_-

در زدم او گفت جانم کیستی؟

گفتمش تو عاشق من نیستی؟

گفت نه، اما ببینم تا به کی٬

پشت این در منتظر می ایستی؟

-_-_-_-_-_-_-_-_-_setupmobile_-_-_-_-_-_-_-_-_-

شبی پر کن از بوسه ها ساغرم…

به نرمی بیا همچو جان در برم…

تنم را بسوزان در آغوش خوش…

که فردا نیابند خاکسترم…!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_setupmobile_-_-_-_-_-_-_-_-_-

سیه چشمی به کار عشق استاد،

به من درس محبت یاد می داد…

مرا از یاد برد آخر ولی من٬

به جز او عالمی را بردم از یاد…

-_-_-_-_-_-_-_-_-_setupmobile_-_-_-_-_-_-_-_-_-

چو ماه از کام ظلمت ها دمیدی…

جهانی عشق در من آفریدی…

دریغا، با غروب نابهنگام…

مرا در دام ظلمت ها کشیدی…

-_-_-_-_-_-_-_-_-_setupmobile_-_-_-_-_-_-_-_-_-

مرا عمری به دنبالت کشاندی…

سرنجامم به خاکستر نشاندی…

ربودی دفتر دل را و افسوس…

که سطری هم از این دفتر نخواندی…!!!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_setupmobile_-_-_-_-_-_-_-_-_-

پنهان می شوم

در گندمزار چشمانت

چه زود فصل درو می رسد

من پنهان می شوم

و تو

در لابه لای خرده داسها

گم شده ای…

-_-_-_-_-_-_-_-_-_setupmobile_-_-_-_-_-_-_-_-_-

دیروز تمام خاطرات با تو بودن را دور ریختم…

امروز هر چه می گردم خودم را پیدا نمی کنم…

-_-_-_-_-_-_-_-_-_setupmobile_-_-_-_-_-_-_-_-_-

بغض کن اما نبار، خشک شو اما نریز، دیر کن اما بیا……

-_-_-_-_-_-_-_-_-_فارسی موبایل_-_-_-_-_-_-_-_-_-

تو مرا فریاد کن ای هم نفس …

این منم آواره ی فریاد تو …

این فضا با بوی تو آغشته است …

آسمانم پر شده از یاد تو …

-_-_-_-_-_-_-_-_-_setupmobile_-_-_-_-_-_-_-_-_-

بنام انکه اشک راآفرید تا آتش جنگلهای عشق را خاموش کند

-_-_-_-_-_-_-_-_-_setupmobile_-_-_-_-_-_-_-_-_-

سکوت تنها دوستی است که هرگز خیانت نمی کند

عشق تنها میکروبی است که از راه چشم سرایت می کند

-_-_-_-_-_-_-_-_-_setupmobile_-_-_-_-_-_-_-_-_-

گر تو را با ما تعلق نیست ، مارا شوق هست

گر تو را بی ما صبوری هست ، ما را تاب نیست . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_setupmobile_-_-_-_-_-_-_-_-_-

بازی Cops L.A. Police

بازی Cops L.A. Police محصول 2009 گیم لافت که در ابعاد 128×128, 128×160, 176×208, 176×220, 240×320, 208×208

بازی Cops L.A. Police

دانلود در ادمه...

ادامه مطلب ...

مجموعه تم نوکیا با موضوع ماه رمضان

مجموعه تم برای گوشی های نوکیا سری 10: این مجموعه شامل 4 تم زیبا با موضوع ماه رمضان می باشد. که برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3 است

مجموعه تم نوکیا - سری 10

دانلود در ادامه مطلب …

ادامه مطلب ...

G.I. JOE: The Rise of Cobra

بازی G.I. JOE: The Rise of Cobra محصول شرکت EA Mobile بازی G.I. JOE: The Rise of Cobra

 

ادامه مطلب ...

ضبط صدا با موبایل و ارسال به ایمیل FlyingVoice v1.0.8

با استفاده از نرم افزار FlyingBird Software FlyingVoice v1.0.8 می توانید صدای خود را با فرمت Wma ضبط کرده و سپس به ایمیل خود ارسال نمایید. برای گوشی های سیمبیان سری 60 ورژن 3 و 5 عرضه شده است.

ضبط صدا با موبایل و ارسال به ایمیل FlyingVoice v1.0.8

 

 

ادامه مطلب ...